Formulář - reklamační protokol


Reklamační protokol 


Prosím, tento formulář vyplňte a pošlete zpět pouze v případě, že chcete reklamovat zboží.
Adresát:
Zbyněk Laube, Košice 12, 285 04 Uhlířské Janovice
www.farma-aves.cz
email: aves@mybox.cz
Tímto oznamuji, že reklamuji zakoupené zboží (název výrobku): 


..............................................................................................................................................................
Zakoupené zboží vykazuje následující vadu/vady: 


.............................................................................................................................................................. 


.............................................................................................................................................................. 


..............................................................................................................................................................
Číslo objednávky: 

 

..............................................................................................................................................................
Datum objednání zboží: 

 

.............................................................................................................................................................
Datum převzetí zboží: 

 

............................................................................................................................................................
Jméno a příjmení zákazníka: 

 

............................................................................................................................................................
Adresa zákazníka: 

 

............................................................................................................................................................
 

.............................................................................................................................................................
Preferovaná varianta vyřešení reklamace (prosím zakroužkujte):
1) odstranění vady dodáním nové věci bez vady nebo dodáním chybějící věcí
2) bezplatné odstranění vady opravou
3) přiměřenou slevu z kupní ceny
4) vrácení kupní ceny na základě odstoupení od smlouvy.

 

Datum: ......................................
 

 

Podpis spotřebitele

:
......................................................

 
Odeslat článek známému   Vytisknout