Formulář - reklamační protokol
Reklamační protokol 
Prosím, tento formulář vyplňte a pošlete zpět pouze v případě, že chcete reklamovat zboží. 
Adresát: 
Zbyněk Laube, Košice 12, 285 04 Uhlířské Janovice
www.farma-aves.cz
email: aves@mybox.cz 
Tímto oznamuji, že reklamuji zakoupené zboží (název výrobku): 
.............................................................................................................................................................. 
Zakoupené zboží vykazuje následující vadu/vady: 
.............................................................................................................................................................. 
.............................................................................................................................................................. 
.............................................................................................................................................................. 
Číslo objednávky: 
.............................................................................................................................................................. 
Datum objednání zboží: 
............................................................................................................................................................. 
Datum převzetí zboží: 
............................................................................................................................................................ 
Jméno a příjmení zákazníka: 
............................................................................................................................................................ 
Adresa zákazníka: 
............................................................................................................................................................ 
 
............................................................................................................................................................. 
Preferovaná varianta vyřešení reklamace (prosím zakroužkujte): 
1) odstranění vady dodáním nové věci bez vady nebo dodáním chybějící věcí 
2) bezplatné odstranění vady opravou 
3) přiměřenou slevu z kupní ceny 
4) vrácení kupní ceny na základě odstoupení od smlouvy. 
 
Datum: ...................................... 
 
Podpis spotřebitele
: 
......................................................